суботу, 12 грудня 2015 р.

In warm scarf.

 photo IMG_6606_zps2vfsceas.jpg

Scarf Wholesalebuying
Fur coat - TopShop
Dress Wholesalebuying

 photo IMG_6614_zps6wvdrsnh.jpg


Ніколи у мене не було такої любові до спокійних пастельних відтінків як цієї осені та зими. Обожнюю закутатись у теплий та м'якенький в'язаний шарф і вирушити на прогулянку містом чи поїхати в якийсь парк, гуляти з друзями, спілкуватись на цікаві теми та насолоджуватись наколишніми краєвидами. Тому моїми обожненими порами року є весна та осінь. Саме під час них я відчуваю себе найкомфортніше, і чомуcь, саме в цей час мене найчастіше відвідує натхнення. 

Та не можу сказати, що для мене є якась погода, яка мені не імпонує. Я гадаю, що найважливішим є те з якими людьми ти знаходишся і чим займаєшся в цей час.

translate

Никогда у меня не было такой любви к спокойных пастельным оттенкам как этой осенью и зимой. Обожаю укутаться в теплый и мягкий вязаный шарф и отправиться на прогулку по городу или поехать в какой-то парк, гулять с друзьями, общаться на интересующие темы и наслаждаться окружающими видами. Поэтому моими обожаемыми временами года является весна и осень. Именно во время них я чувствую себя комфортнее всего, и почему-то, именно в это время меня чаще посещает вдохновение.


Но не могу сказать, что для меня есть какая погода, которая мне не импонирует. Я думаю, что самым важным является то с какими людьми ты находишься и чем занимаешься в это время.

 photo IMG_6617_zpsm9uafki6.jpg
 photo IMG_6622_zpss3gn9gq5.jpg
 photo IMG_6628_zps72dpkmcd.jpg photo IMG_6609 -  2_zpslgjnytox.jpg photo IMG_6610_zpsvxdcqjmw.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар