неділю, 9 лютого 2014 р.

Stardust.


Все в житті не просто так. На все є своє місце й час. І якщо ти чогось бажаєш, май терпіння витримку і роби рішучі кроки до своєї мрії. Адже щастя та любов приходить до терплячих та сміливих.

Одного вечора я випадково натрапила на фільм, який показували по телебаченню. Він одразу зачарував мене своє картиною та жанром, він був у стилі фентезі. Така собі мила та казкова історія про справжнє кохання, вірність, ніжність та щирі почуття. Цим фільмом виявився "Зоряний пил"

Я почала дивитися його з моменту, коли "чарівник-бовдур" як назвала закоханого хлопця головна героїня, налетів на зірку, збивши її з ніг. І цей епізод став для мене одним з улюблених. 
Я як звичайна дівчина люблю романтику і такі неймовірні історії про кохання. 

Цей фільм сподобався мені за багатьма аспектами:

По перше: у нього чудова історія, знятий він був за одноіменним романом Ніла Геймана.
По друге: зроблена вдала композиція фільму, і вона легко читається. Захоплюючі спецефекти, шикарні костюми, прекрасні декорації і загальна атмосфера. 
По третє: гра акторів та високому рівні. 

Я можу щиро сказати, що цей фільм є одним з найращих, які я бачила у своєму житті. Він мені чимось нагадав "Алісу в країні чудес".

Особливо я залишилася в захваті від головної героїні, впавшої зірки, Івейн. Вона зразок жіночності, ніжності, чарівності, благородства та непорочності. 

Хочу відмітити бездоганну озвучку на українській мові. Створюється таке враження, ніби ти дійсно слухаєш казочку на ніч. Але ця казка не звичайна.

Головні теми фільму боротьба добра і зла, показана дещо у сатиричній формі, а також вічна тема кохання. Із великим інтересом я спостерігала за вчинками негативних героїв, адже в них теж є чого повчитись.

Все, що ми повинні мати, або на що заслуговуємо, обов'язково відшукає нас, де б ми не були. 

Тож якщо вам не вистачає трішки чудес у вашому житті, перегляньте цей фільм і вони прийдуть і до вашого дому.


translate

Все в жизни не просто так. Всему  свое место и время. И если ты чего-то хочешь, имей терпение выдержку и делай решительные шаги к своей мечте. Ведь счастье и любовь приходит к терпеливым и смелым.

Однажды я случайно наткнулась на фильм, который показывали по телевидению. Он сразу очаровал меня свое картиной и жанром, он был в стиле фэнтези. Такая милая и ​​сказочная история о настоящей любви, верности , нежности и искренних чувствах . Этим фильмом оказался "Звездная пыль".

Я начала смотреть его с момента, когда "волшебник-болван " как назвала влюбленного парня главная героиня, налетел на звезду, сбив ее с ног. И этот эпизод стал для меня одним из любимых .
Я как обычная девушка люблю романтику и такие невероятные истории о любви.

Этот фильм понравился мне по многим аспектам :

Во-первых : у него замечательная история, снят он был по одноимённому роману Нила Геймана.
Во-вторых : сделана удачная композиция фильма, которая легко читается. Захватывающие спецэффекты, шикарные костюмы, прекрасные декорации и общая такая сказочная атмосфера.
В-третьих : игра актеров и высоком уровне.

Я могу искренне сказать, что этот фильм является одним из лучший, которые я видела в своей жизни. Он мне чем-то напомнил "Алису в стране чудес ".

Особенно я осталась в восторге от главной героини, упавшей звезды, Ивэйн. Она эталон женственности, нежности, очарования, благородства и  непорочности.

Хочу отметить безупречную озвучку на украинском языке. Создается такое впечатление, будто ты действительно слушаешь сказку на ночь. Но эта сказка не обычная.

Главные темы фильма борьба добра и зла, показана несколько в сатирической форме, а также вечная тема любви. С большим интересом я наблюдала за поступками отрицательных героев, ведь в них тоже есть чему поучиться.

Все, что мы должны иметь, или что заслуживаем, обязательно найдет нас, где бы мы ни были.

Поэтому если вам не хватает немного чудес в вашей жизни, посмотрите этот фильм и они придут в ваш дом.

Немає коментарів:

Дописати коментар