вівторок, 14 січня 2014 р.

The Sound of Taste.


Якби мені довелося описати цей ролик одним словом, я б написала "Вау!!!"
Але я не можу обійтися лише одним  словом, тому напишу вам більше...

Особисто я обожнюю різноманітні прянощі та спеції і з задоволенням використовую їх під час приготування чогось смачненького. Ці маленькі, проте такі запашні інгредієнти додають неповторний смак моїм стравам. Але я чесно кажучи навіть не уявляла, що з ними можна таке витворяти. А от режисер Кріс  Кейрнс у своєму відео "The Sound of Taste" для компанії Schwartz, віртуозно поєднав всі можливі спеції у одному танці під чудову музику. Хоча я вже давно помітила, коли готуєш щось в гарному настрої, з музикою та підтанцьовуючи то готується набагато швидше, а страви виходять ще смачнішими.

А я б була не проти отримати такий мішечок зі спеціями =)

Приємного вам перегляду ;-)

translate

Если бы мне пришлось описать этот ролик одним словом, я бы написала "Вау!" Но я не могу обойтись лишь одним словом, поэтому напишу вам больше... 

 Лично я обожаю различные пряности и специи и с удовольствием использую их при приготовлении чего-то вкусненького. Эти маленькие, но такие душистые ингредиенты добавляют неповторимый вкус моим блюдам. Но я честно говоря даже не представляла, что с ними можно такое вытворять  А вот режиссер Крис Кейрнс в своем видео "The Sound of Taste" для компании Schwartz, виртуозно соединил все возможные специи в одном танце под отличную музыку. Хотя я уже давно заметила, когда готовишь что-то в хорошем настроении, с музыкой и при этом приплясывая то готовится намного быстрее, а блюда получаются еще вкуснее. 

А я была бы не против получить такой мешочек со специями =) 

 Приятного вам просмотра ;-)


Немає коментарів:

Дописати коментар