пʼятницю, 11 січня 2013 р.

Krikor Jabotian S/S 2012-2013.

Photobucket
Photobucket

Хочу представити вашій увазі неперевершену колекцію весільних суконь від Krikor Jabotian. Вперше побачивши ці  сукні, у мене з'явилось таке враження, ніби всі мої дитячі мрії про те, яку мені б хотілося мати весільну сукню, повністю втілилися в них! Переглянувши інші колекції цього дизайнера, я усвідомила, що вже давно закохана в його творіння, адже дуже багато з них вже давно були збережені в папки на моєму комп'ютері. Тепер я побачила, що всі вони у чомусь дуже схожі, вони такі ніжні, ніби невагомі, ідеально пошиті, просто мрія справжньої, витонченої жінки! І тепер я точно знаю, хто буде дизайнером моєї весільної сукні. ;-)

translate


Хочу представить вашему вниманию непревзойденную коллекцию свадебных платьев от Krikor Jabotian. Впервые увидев эти платья, у меня появилось такое впечатление, будто все мои детские мечты о том, какое мне бы хотелось иметь свадебное платье, полностью воплотились в них! Просмотрев другие коллекции этого дизайнера, я осознала, что уже давно влюблена в его творения, ведь очень многие из них уже давно были сохранены по папкам на моем на компьютере. Теперь я увидела, что все они в чем-то очень похожи, они такие нежные, будто невесомые, идеально пошитые, просто мечта настоящей, утонченной женщины! И теперь я точно знаю, кто будет дизайнером моей свадебного платья. ;-)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

А ось дизайнер власною персоною.
translate
А вот и дизайнер собственной персоной.

Немає коментарів:

Дописати коментар