вівторок, 1 травня 2012 р.

Wedgies.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Весна в цьому році збожеволіла. Вже в кінці квітня термометр показував +30 в тіні. Тому мені потрібно було негайно оновлювати свій гардероб. Ось моя перша покупка. Ці босоніжки мені одразу впали в очі. Лише одне мене збентежило при виборі, чи багато речей підійдуть до них, але коли я почала приміряти речі різних стилів та фасонів, то одразу заспокоїлась. Вони чудово підходять майже до всього! =)
translate 
Весна в этом году сошла с ума. Уже в конце апреля термометр показывал +30 в тени. Поэтому мне нужно было немедленно обновлять свой гардероб. Вот моя первая покупка. Эти босоножки мне сразу упали в глаза. Только одно меня смутило при выборе, много ли вещей подойдут к ним, но когда я начала примерять вещи разных стилей и фасонов, то сразу успокоилась. Они прекрасно подходят почти ко всему! =)

Немає коментарів:

Дописати коментар