четвер, 2 червня 2011 р.

Dazzling Grace





Мої нові парфуми "Dazzling Grace" від oriflame. Я отримала їх по акції. В каталозі їх мабуть не було, тому їхнього аромату я не знала. І одразу побачивши їх я подумала, що це будуть якісь міцні парфуми, з стійким квітковим запахом, але як виявилося в них такий ніжний та приємний аромат!. Вони ідеально підходять для літа хоча й їхній аромата тримається на тілі та одязі дуже довго. А який дизайн, просто неможливо відірвати від них свої очі :)
translate
 Моя новая парфюмерная вода "Dazzling Grace"от oriflame. Я получила ее по акции. В каталоге такиой видимо не было, поэтому ёё аромата я не знала. И сразу увидев ёё я подумала, что это будут какие крепкие духи, с устойчивым цветочным запахом, но как оказалось у неё такой нежный и приятный аромат! Она идеально подходит для лета хотя и её аромата держится на теле и одежде очень долго. А какой дизайн, просто глаз не оторвать :)

3 коментарі: