пʼятницю, 24 червня 2011 р.

24 june 2011

 

Привіт, привіт :)
Коли я в останнє писала до свого блогу, ууу, це було вже давно, що я навіть збилася у підрахунку. Прийшов час виправлятись :) До речі пояснення дуже просте, в мене була творча криза :D Все на що я була здатна, це лежати в своїй постілі і дивитись різні фільми та серіли в інтернеті. На вулиці в останні дні така погана погода, лише вчора трохи потепліло і вилізло сонце. Сьогодні хоча й був дощ, але потім знову вийло сонце, ну хоча б це радує. Бо  що за літо без сонця і спеки? =) Вчора я надумала знову проявити свої кулінарні здібності і спекти свій улюблений бисквіт. І хоча білки дуже не хотіли збиватись у пишну піну, всеж сам бисквіт вийшов смачним і пухким ммм..:)
tanslate 
 Привет, привет:)
Когда я в последний раз писала в свой блог, ууу, это было уже давно, что я даже сбилась со счёта. Пришло время исправляться :) Кстати объяснение очень простое, у меня был творческий кризис :D Всё на что я была способна, это лежать в своей постели и смотреть разные фильмы и сериалы в интернете. На улице в последние дни такая плохая погода, только вчера немного потеплело и вылезло солнце)хД Сегодня хотя и был дождь, но потом снова показалось солнце, ну хотя бы это радует. Ведь что за лето без солнца и жары? =) Вчера мне захотелось вновь проявить свои кулинарные способности и испечь свой любимый бисквит. И хотя белки уж очень не хотели сбиваться в пышную пену, все же сам бисквит получился вкусным и довольно пышным ммм..:)


Сам корж я оздобила свіжими вишнями і двома кремами :) /translate/ Сам корж я украсила свежими вишнями и двумя кремами :) 

сьогоднішнє сонечко /translate/ сегодняшнее солнышко 

Немає коментарів:

Дописати коментар