пʼятницю, 17 червня 2011 р.

17 june 2011

Привіт :)
Дуже класно вставати о 12 годині дня, їсти сніданок на свіжому повітрі і просто займатися всім тим, що тобі подобається ;) Чого вчора я робити не могла. В мене до 17.00 вдома не було світла, було просто неймовірно нудно, до того мені весь цей час довелося сидіти вдома... Я навіть спочатку подумала так, якщо вже світла немає, і за комп'ютером я не посижу то хоча б телевізор подивлюся)хД ага подивилася :D
А позавчора ми класом за рахунок практики ходили в наш сосновий пар на пікнік. Була дуже смачна польова каша і шашлики! Я навіть помочила ноги в нашій річці, там така брудна і неприємна на запах вода, що я навіть не уявляю як в ній можна купатися. А почистити її звісно нікому на думку не спадає!!..
Тому від такої безвиході я й засмагаю вдома :D чим я саме зараз і займусь. Бажаю всім яскравого та веселого дня ;) <3 
translate
Привет :)
Очень здорово вставать в 12 часов дня, есть завтрак на свежем воздухе и просто заниматься всем тем, что тебе нравится ;) Чего вчера я делать не могла. У меня до 17.00 дома не было света, было просто невероятно скучно, до того мне все это время пришлось сидеть дома...Я даже сначала подумала так, если уж света нет, и за компьютером я не посижу то хотя бы телевизор посмотрю)хД ага, да, так я его и посмотрела:D
А позавчера мы классом вместо практики ходили в наш сосновый пар на пикник. Была очень вкусная полевая каша и шашлыки!Я даже помочила ноги в нашей реке, там такая грязная и неприятная на запах вода, что я просто не представляю как в ней можно купаться. А почистить ее конечно никому в голову не приходит!..
Поэтому от такой безысходности я загораю дома:D чем я именно сейчас и займусь. Желаю всем яркого и веселого дня ;) <3



 вкусные трюфеля делать просто ;D

2 коментарі: