понеділок, 11 квітня 2011 р.

tomfoolery

now

День сьогодні був дійсно насичений і я так втомилася, що зараз залюбки піду спати в тепле ліжко...ах:) Та перед цим я покажи деякі мої нові дрібничкию Це обкладинка для паспорта. Мені здається це досить корисна річ, бо паспорт нам буде служити все життя, тому про нього теж потрібно піклуватись :) Та засіб для укріплення нігтів, буду використовувати його під час педикюру, все-таки скоро наші ніжки будуть красуватись в гарненьких босоніжках^^
translate 
День сегодня был действительно насыщен, и я так устала, что сейчас охотно пойду спать в теплую постель...ах:) Но перед этим я покажи некоторые мои новые мелочи которые улутшают нашу жизнь :) Это обложка для паспорта. Мне кажется это весьма полезная вещь, потому паспорт нам будет служить всю жизнь, поэтому о нем тоже нужно заботиться :) И средство для укрепления ногтей, буду использовать его во время педикюра, все-таки скоро наши ножки будут красоваться в красивеньких босоножках^^ 



Кстати, в эту обложку можно ложыть и другие мелочи, кредитные картки или визитки :)
 

А тепер я говорю на добраніч та бажаю вам най-най солодших снів, цілую! <3 :) /translate/ А теперь я говорю спокойной ночи и желаю вам самых-самых сладких снов, целую! <3:) 

Немає коментарів:

Дописати коментар