пʼятницю, 4 березня 2011 р.

proofreader




В останній час в мене знову почали зявлятися  темні кола під очами. Тому що в мене рідко виходить нормально виспатись, тільки на вихідні, і то не завжди :( І от в дні коли треба йти кудись, до школи, на вечірку чи просто прогулятись і я хочу бути в гарному вигляді, тому я користуюсь ось такою палітрою маскувальних засобів та кісточкою. В взагалі ця кісточка йде для іншого засоба ,але нею дуже класно зафарбовувати саме круги під очима (а також розтушовувати тіні для очей). Я маскую їх жовтим кольором, але його в свою чергу змішую з оранжевим, і отримую чудовий ефект. Взагалі жовтий кольор - маскує темні кола під очами. Оранжевий - приховує недоліки шкіри. Зелений - маскує прищі, запалення та покрасніння. Наносити краще під тональник. Але не потрібно ним дуже захоплюватись та користуватись щодня ;)
 translate
В последнее время у меня снова начали появляться темные круги под глазами. Потому что у меня редко получается нормально выспаться, только на выходные, и то не всегда :( И вот в дни когда надо куда-то идти, в школу, на вечеринку или просто прогуляться и я хочу быть в хорошем виде, тогда я пользуюсь вот такой палитрой маскировочных средств и косточкой, вообще эта косточка идет для другого средства, но ею очень классно закрашивать именно круги под глазами(а ещё растушевывать тени)  Я маскирую их желтым цветом, но его в свою очередь смешиваю с оранжевым, и получаю прекрасный эффект. Вообще желтый цвет - маскирует темные круги под глазами. Оранжевый - скрывает недостатки кожи. Зеленый - маскирует прыщи, воспаления и покрасниння. Наносить лучше под тональник. Но не нужно очень увлекаться єтим средством и использовать ежедневно ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар