неділю, 20 лютого 2011 р.

20 february 2011


Привіт :)
Мене цей холод вже дістав, просто дістав і все! :) Не хочеться скиглити, але що з цим робити?.. настрою ніякого, хоча намагаюсь його всіляко підняти. До весни залишилося 8 днів *_* Це зовсім мало, та зараз навіть це мене не тішить. Хоча стоп, все виключаю песимізм!! =) Якихось вісім днів, і настане весна, звісно почне розтавати сніг, я захворію*тому що я весною майже завжди хворію* і таке інше, АЛЕ настане весна, все оживі і розквітне...ах, небо стане ясне і в школу я буду прокидатися вчасно!..хаха:) Я зможу нарешті купити нові речі, бо зараз холодно і йти нікуди не хочеться, та ще й горло страшенно болить :( Можна буде просто підти погуляти! :)) Та й досить говорити, весна - це весна! <3
А поки що я буду пити гарячий чай, багато гарячого чаю із солодощами :)
translate
 Привет :)
Меня этот холод уже достал, просто достал и все! :) Не хочется ныть, но что с этим делать? .. настроения никакого, хотя стараюсь его всячески поднять. К весне осталось 8 дней * _ * Это совсем мало, но сейчас даже это меня не радует. Хотя стоп, все выключаю пессимизм! =
Каких-то восемь дней, и наступит весна, конечно начнет таять снег, я заболею *потому что я весной почти всегда болею* и т.д..., НО наступит весна, все оживет и расцветет ... ах, небо станет ясное и в школу я буду просыпаться вовремя!..хаха:Я смогу наконец-то купить новые вещи и бнвить гардероб, потому что сейчас холодно и идти никуда не хочется, да еще и горло ужасно болит :( Можно будет просто пойти погулять!:)) Да и хватит говорить, весна - это весна! <3
А пока что я буду пить горячий чай, много горячого чая из сладостями :)


 

Немає коментарів:

Дописати коментар